Meteen naar de inhoud

Pijnklachten

NEI onderzoekt de oorzaak van pijnklachten, wat erg belangrijk is, want daardoor kun je patronen doorbreken en een nieuwe weg in slaan. Maar je wilt natuurlijk ook van de pijn af. Dit gebeurt soms vanzelf door de nei-behandeling, maar niet altijd. En daarmee groeide bij mij de behoefte om werkelijk met pijnklachten aan de gang te gaan, en deze te verlichten of weg nemen.

Magnetiseren is een prachtige manier van werken, waarbij de pijn door zachte aanrakingen verlicht wordt, of soms helemaal verdwijnt. Ik werk vooral hoog in het nekgebied, op de atlas en de draaier, het gebied waar alle zenuwen vanuit het ruggemerg naar de hersenen lopen. Door hele zachte aanrakingen komen er minimale veranderingen op gang die de pijn verlichten.

De volgende pijnklachten heb ik inmiddels met succes behandeld:

nek- en schouderklachten
hoofdpijnklachten
ontstoken sinussen en kaakklachten
heupklachten, ischias
lage rugpijn
klachten aan maag, darmen en blaas
vermoeidheidsklachten

Kijk voor meer informatie bij Energetisch werken en Voor welke klachten.

• Disclaimer: een consult bij NEI praktijk Tilburg kan nooit een medisch advies van een arts of anderszins medisch deskundige vervangen. Een consult kan wel een belangrijke aanvulling zijn op weg naar genezing. Gedurende behandelingen worden er geen diagnoses gesteld. Er worden ook geen recepten uitgeschreven en/of medicatie meegegeven.
    NEI praktijk Tilburg adviseert indien nodig om contact met de huisarts op te nemen. – Iedereen die gebruik maakt van de diensten van NEI praktijk Tilburg gaat automatisch akkoord met de Algemene voorwaarden.